Πρωταθλητής στη Σαντορίνη

Αγώνας ελεύθερης κατάδυσης στην Σαντορίνη.

Ακόμη  μια άψογη εμφάνιση πραγματοποίησε ο Γιώργος Παναγιωτάκης στον αγώνα ελεύθερης κατάδυσης,  που διεξήχθη στης  02/10/2010 στην Σαντορίνη. Ο έλληνας  πρωταθλητής  μετά από την κατάκτηση της 2ης θέσης  στο πανελλήνιο πρωτάθλημα , έρχεται για να κερδίσει αυτή τη φορά την 1η θέση στην κατηγορία των σταθερών βαρών με πέδιλα ( CWT ) με μια άνετη προσπάθεια στα - 85m, βελτιώνοντας παράλληλα και  το ατομικό του ρεκόρ.


Χορηγός της προσπάθειας του το DIVE STORE SPIROS KARTELIAS


Caldera_viewfree_dive_-_HEIWA
Ο ίδιος μας λέει:
'' Ο αγώνας της Σαντορίνης ήταν ουσιαστικά ο τελευταίος της φετινής χρονιάς και ήθελα πραγματικά να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και τα κατάφερα..πέτυχα επίδοση 85m, 5 μέτρα βαθύτερα από το πρόσφατο ρεκόρ μου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Οι συνθήκες που επικρατούσαν στον αγωνιστικό χώρο ήταν αρκετά καλές με μηδενικό ρεύμα και σχεδόν ανύπαρκτο θερμοκληνές , κάτι το οποίο με βοήθησε αρκετά στο να χαλαρώσω και να συγκεντρωθώ στις εξισώσεις μου καλύτερα! αφήνοντας μου ελάχιστη κούραση και μια όμορφη αίσθηση η βουτιά της πρώτης μέρας, επιχείρησα να δηλώσω για την δεύτερη τα 90m(!). όμως οι άσχημες καιρικές συνθήκες  και κάποια μικρά προβλήματα στην οργάνωση, δεν μου επέτρεψαν να πραγματοποιήσω την δηλωμένη μου επίδοση. Δυστυχώς το κάτι παραπάνω που ήθελα δεν κατάφερα να το υλοποιήσω,  όμως μένω απόλυτα ικανοποιημένος από τις 2 αυτές αγωνιστικές μου εμφανίσεις, και συνεχίζω με όρεξη και ανεβασμένη ψυχολογία για νέες διακρίσεις την επόμενη χρονιά! Τέλος  Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν  και κυρίως την εταιρία με την οποία συνεργάζομαι, που δεν είναι άλλη από την DIVE -SPIROS KARETLIAS που για μια ακόμη φορά με στήριξε με τα προϊόντα της ώστε να εκπληρώσω με επιτυχία, ακόμη έναν πολύ σημαντικό αγώνα. Την ευχαριστώ θερμά!''
Γιώργος Παναγιωτάκης
2η θέση στο Πανελλήνιο

Γιώργος Παναγιωτάκης

Ο Γιώργος μας λέει
"Τα πρώτα μου βήματα στον αθλητισμό ξεκίνησαν στην ηλικία των 8 ετών όπου και ήρθα σε επαφή με τον υγρό στίβο κάνοντας την εγγραφή μου στο κολυμβητήριο της πόλης μου σύμφωνα με την παρότρυνση του παππού μου.





Η σταδιοδρομία μου στο επίπεδο πλέον του πρωταθλητισμού είχε αρκετές επιτυχίες τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο στο αγώνισμα της κλασικής και της τεχνικής κολύμβησης.(κολύμβηση με μονοπέδηλο). Στην ηλικία των 18 ετών οι σχολικές μου υποχρεώσεις δεν μου επέτρεπαν πλέον από ένα σημείο και μετά να βγάλω εις πέρας το τότε απαιτητικό πρόγραμμα προπόνησης, κάνοντας με από το σημείο εκείνο και έπειτα να ασχοληθώ  πλέον ερασιτεχνικά με την κολύμβηση. 
Την χρονιά του 2006 ξεκίνησα δειλά δειλά να εμπλέκομαι  με το άθλημα της ελεύθερης κατάδυσης(με την παρότρυνση του θείου μου ο οποίος ήταν ψαροντουφεκς) και πιο συγκεκριμένα με την στατική άπνοια – χωρίς στολή- μιας και δεν είχα τότε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω μία. Παρόλα αυτά όμως μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες, με ένα αυτοσχέδιο στη κυριολεξία πρόγραμμα προπόνησης και  κρατώντας ως βάση την πολύ καλή μου φυσική κατάσταση, κατάφερα να φτάσω τα  6:36.00.

Το 2008 έχοντ

Γιώργος Παναγιωτάκης

ας πλέον βρει τον απαιτούμενο χρόνο ξεκινάω να ασχολούμαι σοβαρά με την αγωνιστική ελεύθερη κατάδυση. Ακολουθούν όλα τα αποτελέσματα των αγώνων μου από το 2008 έως και σήμερα."


Γιώργος Παναγιωτάκης
Πιο συγκεκριμένα :
SPRING+SUMMER APNEA GAMES -2008:
o        Στατική άπνοια  1η θέση με χρόνο 7:29 ( νέο πανελλήνιο ρεκόρ).
o        Δυναμική άπνοια  3η θέση με  160m.
o        Δυναμική άπνοια χωρίς πέδιλα 3η θέση με 114m.
o        Σταθερά βάρη με πέδιλα ( cwt) 4η θέση με 60m.

Ø      Ομαδικό –παγκόσμιο πρωτάθλημα Αίγυπτος ‘’Sharm El Sheikh’’ :   5η θέση.
SPRING APNEA GAMES -2009
o        Στατική άπνοια  1η θέση με χρόνο 7:31.

  • Ατομικό παγκόσμιο πρωτάθλημα  Δανία ‘’Arhus’’:
o        Στατική άπνοια 8η θέση με χρόνο 7:34 (νέο πανελλήνιο ρεκόρ).
  • HELLINIC FREEDIVING CHAMPIONSHIP-2009: 
o        Σταθερά βάρη με πέδιλα (cwt)  3η θέση με 65m.
o        Free immersion (FIM)- χεριές στο σχοινί 2η θέση με 71m.
HELLINIC FREEDIVING POOL CHAMPIONSHIP-2010.
o        Στατική άπνοια 2η θέση με χρόνο 6:58.
o        Δυναμική άπνοια με πέδιλα 3η θέση με 150m.
o        Δυναμική άπνοια χωρίς πέδιλα 3η θέση με 90m.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ divemag

ANEKDOTA: Κατά τη διάρκεια της πτήσης από Αθήνα προς Λονδίνο...